Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Czemiernikach

Logo - Urząd Miejski w Czemiernikach
JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Burmistrz Miasta Czemierniki
Adres komórki

Czemierniki ul. Zamkowa 9 21-306 Czemierniki

Telefon
833-068-240
Fax
833-068-258
Email


Komórka nadrzędna

Pracownicy

Kadencja
Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Wójt Gminy Czemierniki
Okres obejmowania stanowiska:
od 2018-11-27
Godziny przyjęć i nr pokoju:

od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00, parter, pokój nr 1

Obowiązki:

1) reprezentowanie Gminy na zewnątrz;
2) prowadzenie bieżących spraw Gminy;
3) przygotowywanie projektów uchwał Rady;
4) wykonywanie uchwał Rady Gminy i zadań gminy określonych przepisami prawa;
5) przedkładanie uchwał i zarządzeń organom nadzoru oraz podawanie ich do wiadomości publicznej;
6) określanie sposobu wykonywania uchwał;
7) opracowywanie programów rozwoju;
8) gospodarowanie mieniem komunalnym;
9) składanie jednoosobowo oświadczeń woli w imieniu gminy w zakresie zarządu mieniem;
10) wykonywanie budżetu;
11) wydawanie zarządzeń;
12) wydawanie przepisów porządkowych w formie zarządzeń;
13) wydawanie decyzji w sprawach indywidualnych z zakresu administracji publicznej,
14) wydawanie upoważnień pracownikom Urzędu do wydawania w imieniu Wójta decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej,
15) wydawanie upoważnień pracownikom Urzędu do dokonywania określonych czynności prawnych wynikających z zakresu czynności lub wykonywanych zadań,
16) zatrudnianie i zwalnianie kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
17) wykonywanie uprawnień kierownika urzędu, w tym kompetencji zwierzchnika służbowego wobec pracowników Urzędu;
18) podejmowanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy i wyznaczanie innych osób do podejmowania tych czynności;
19) wykonywanie zadań Szefa Obrony Cywilnej Gminy;
20) organizowanie akcji ratowniczych w przypadku klęsk żywiołowych i katastrof;
21) zapewnienie przestrzegania prawa przez wszystkie komórki organizacyjne Urzędu;
22) koordynowanie działalności komórek organizacyjnych Urzędu oraz organizowanie ich współpracy;
23) udzielanie odpowiedzi na interpelacje, zapytania i wnioski radnych, o ile Statut Gminy nie stanowi inaczej;
24) przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy;
25) przyjmowanie oświadczeń o stanie majątkowym od sekretarza i skarbnika, kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, osób zarządzających i członków organu zarządzającego gminnymi osobami
prawnymi oraz pracowników samorządowych upoważnionych przez Wójta do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych a także przyjmowanie oświadczeń o prowadzeniu działalności gospodarczej
przez pracowników Urzędu;
26) przyjmowanie i rozpatrywanie skarg, wniosków i petycji;
27) wykonywanie innych zadań zastrzeżonych dla Wójta przez przepisy prawa.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Kozak Waldemar
Data wytworzenia informacji:
2021-08-12
Osoba wprowadzająca informację:
Kozak Waldemar
Dodano do BIP dnia:
2021-05-24