Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Czemiernikach

Logo - Urząd Miejski w Czemiernikach

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Sekretarz Gminy
Kierownik
Adres komórki

ul. Zamkowa 9, 21-306 Czemierniki

Telefon
833-068-254
Fax
833-068-258
Email


Komórka nadrzędna

Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Sekretarz Gminy
Okres obejmowania stanowiska:
od 2018-08-01
Godziny przyjęć i nr pokoju:

od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00

piętro, pokój nr 10

Obowiązki:

Do zakresu działania i kompetencji Sekretarza Gminy należy w szczególności:
1) zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu i właściwej organizacji pracy;
2) opracowywanie projektu regulaminu organizacyjnego Urzędu;
3) sporządzanie projektów struktury organizacyjnej Urzędu;
4) udział w pracach legislacyjnych dotyczących w szczególności opracowania statutu gminy, statutów sołectw, tworzenia, organizacji i likwidacji jednostek organizacyjnych gminy oraz jednostek pomocniczych gminy, tworzenia przepisów gminnych;
5) nadzór nad funkcjonowaniem komórek organizacyjnych Urzędu;
6) sporządzanie projektów zakresów czynności dla pracowników Urzędu;
7) organizowanie procesu szkolenia pracowników;
8) organizowanie okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników Urzędu;
9) organizowanie naboru na wolne stanowiska urzędnicze;
10) organizowanie służby przygotowawczej i nadzór nad organizowaniem egzaminów dla pracowników Urzędu;
11) zapewnienie dostępu do aktualnych przepisów prawnych, w tym korzystania z komputerowego systemu informacji prawnej;
12) prowadzenie bieżącej współpracy z radcą prawnym Urzędu w zakresie nadzoru nad przestrzeganiem obowiązujących przepisów prawa;
13) nadzór nad przyjmowaniem i załatwianiem skarg i wniosków;
14) nadzór nad tokiem i terminowością wykonywania zadań Urzędu;
15) sprawowanie funkcji koordynatora kontroli zarządczej;
16) przeprowadzanie kontroli w Urzędzie Gminy i w jednostkach organizacyjnych gminy;
17) przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy;
18) nadzorowanie ochrony systemów i sieci teleinformatycznej;
19) koordynowanie spraw związanych z wyborami, referendami i spisami;
20) zatwierdzanie do wypłaty łącznie ze Skarbnikiem Gminy kwoty wydatków sprawdzonych merytorycznie przez upoważnionych do tego pracowników;
21) zapewnianie prawa dostępu do informacji publicznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;
22) koordynowanie spraw kadrowych Urzędu;
23) wykonywanie czynności wynikających z obowiązku pracodawcy w zakresie ochrony zdrowia pracowników;
24) przygotowanie techniczne sprzętu i oprogramowania do przeprowadzenie transmisji z sesji Rady Gminy Czemierniki i nadzór nad prawidłową transmisją;
25) wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa, w tym wynikających z polecenia lub z upoważnienia Wójta;
26) administrowanie i obsługa punktu potwierdzającego profile zaufane elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP).


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Kozak Waldemar
Data wytworzenia informacji:
2021-08-12
Osoba wprowadzająca informację:
Kozak Waldemar
Dodano do BIP dnia:
2021-08-12