Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Czemiernikach

Logo - Urząd Miejski w Czemiernikach
JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Stanowisko ds. kultury i organizacji wydarzeń - kierownik referatu
Adres komórki

ul. Rynek 13A

21-306 Czemierniki

Email

Informacje dodatkowe

Do zadań stanowiska ds. kultury i organizacji wydarzeń należy w szczególności:
1) prowadzenie, obsługa i bieżąca aktualizacja strony internetowej gminy oraz promowanie gminnej kultury na portalach społecznościowych;
2) współpraca z mediami w dziedzinie kultury i promocji gminy;
3) tworzenie warunków dla rozwoju amatorskiego ruchu artystycznego oraz zainteresowania wiedzą i sztuką;
4) tworzenie warunków dla rozwoju folkloru, a także rękodzieła ludowego i artystycznego;
5) rozpoznawanie, rozbudzanie i zaspokajanie potrzeb oraz zainteresowań kulturalnych;
6) prowadzenie dziecięcych i młodzieżowych zespołów teatralnych, tanecznych i artystycznych;
7) zarządzanie częścią budynku administracyjnego będącego siedzibą referatu, w tym remonty bieżące i konserwacja;
8) opracowywanie projektów programów polityki zdrowotnej;
9) współdziałanie z ośrodkami promującymi profilaktykę zdrowotną;
10) koordynowanie akcji z zakresu profilaktyki zdrowotnej, w tym dotyczących badań i szczepień ochronnych oraz akcji edukacyjnych;
11) promowanie potencjału gospodarczego, kulturalnego i turystycznego gminy w kraju i za granicą;
12) podejmowanie kontaktów i współpraca z samorządami terytorialnymi oraz jednostkami pozarządowymi;
13) pozyskiwanie partnerów programów promocyjnych, współuczestnictwo i wspieranie działań promocyjnych podejmowanych przez partnerów;
14) planowanie i przygotowanie działań i projektów na rzecz promocji Gminy, w tym aplikowanie o środki zewnętrzne na sport, kulturę i sztukę, prowadzenie tych projektów i rozliczanie;
15) współorganizowanie imprez kulturalnych, patriotycznych, okolicznościowych, sportowych i turystycznych;
16) prowadzenie spraw związanych z promocją gminy;
17) promocja zdrowego stylu życia poprzez krzewienie kultury fizycznej i sportu;
18) współdziałanie z instytucjami, stowarzyszeniami i organizacjami społecznymi prowadzącymi działalność w zakresie kultury fizycznej i turystyki;
19) pomoc samorządom wiejskim i organizacjom społecznym działających na terenie gminy w organizacji imprez kulturalnych i sportowo-rekreacyjnych;
20) prowadzenie spraw związanych z kulturą, kulturą fizyczną i turystyką oraz sportem wykonywanych przez gminę;
21) przyjmowanie zgłoszeń o zamiarze świadczenia usług hotelarskich w innych obiektach oraz weryfikacja zgłoszeń;
22) dokonywanie wpisów do ewidencji innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie;
23) wykonywanie czynności związanych z wykreśleniem obiektu z ewidencji innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie;
24) prowadzenie ewidencji oraz zaszeregowania pól biwakowych;
25) odpłatne i nieodpłatne udostępnianie obiektów dla organizowania imprez sportowych i rekreacyjnych oraz dla potrzeb szkolenia zainteresowanym organizacjom i instytucjom;
26) organizowanie własnych i zleconych imprez w zakresie powszechnej kultury fizycznej i rekreacji oraz imprez o charakterze komercyjnym;
27) współdziałanie w przestrzennym zagospodarowaniu gminy w dziedzinie rekreacji ruchowej, sportu, turystyki i wypoczynku;
28) współpraca z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego w sferze zadań publicznych, w formach i na zasadach określonych w ustawie;
29) prowadzenie ewidencji organizacji pozarządowych występujących na terenie Gminy;
30) opracowywanie projektu programu współpracy z organizacjami pozarządowymi;
31) przeprowadzanie konsultacji programu współpracy;
32) sporządzanie sprawozdań z realizacji programu;
33) organizacja otwartych konkursów ofert na wspieranie i realizację zadań publicznych;
34) prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań publicznych przez organizacje pozarządowe i podmioty prowadzące działalność pożytku publicznego.


Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Stanowiko ds. kultury i organizacji wydarzeń
Okres obejmowania stanowiska:
od 2024-03-01
Obowiązki:

1) prowadzenie, obsługa i bieżąca aktualizacja strony internetowej gminy oraz promowanie gminnej kultury na portalach społecznościowych;
2) współpraca z mediami w dziedzinie kultury i promocji gminy;
3) tworzenie warunków dla rozwoju amatorskiego ruchu artystycznego oraz zainteresowania wiedzą i sztuką;
4) tworzenie warunków dla rozwoju folkloru, a także rękodzieła ludowego i artystycznego;
5) rozpoznawanie, rozbudzanie i zaspokajanie potrzeb oraz zainteresowań kulturalnych;
6) prowadzenie dziecięcych i młodzieżowych zespołów teatralnych, tanecznych i artystycznych;
7) zarządzanie częścią budynku administracyjnego będącego siedzibą referatu, w tym remonty bieżące i konserwacja;
8) opracowywanie projektów programów polityki zdrowotnej;
9) współdziałanie z ośrodkami promującymi profilaktykę zdrowotną;
10) koordynowanie akcji z zakresu profilaktyki zdrowotnej, w tym dotyczących badań i szczepień ochronnych oraz akcji edukacyjnych;
11) promowanie potencjału gospodarczego, kulturalnego i turystycznego gminy w kraju i za granicą;
12) podejmowanie kontaktów i współpraca z samorządami terytorialnymi oraz jednostkami pozarządowymi;
13) pozyskiwanie partnerów programów promocyjnych, współuczestnictwo i wspieranie działań promocyjnych podejmowanych przez partnerów;
14) planowanie i przygotowanie działań i projektów na rzecz promocji Gminy, w tym aplikowanie o środki zewnętrzne na sport, kulturę i sztukę, prowadzenie tych projektów i rozliczanie;
15) współorganizowanie imprez kulturalnych, patriotycznych, okolicznościowych, sportowych i turystycznych;
16) prowadzenie spraw związanych z promocją gminy;
17) promocja zdrowego stylu życia poprzez krzewienie kultury fizycznej i sportu;
18) współdziałanie z instytucjami, stowarzyszeniami i organizacjami społecznymi prowadzącymi działalność w zakresie kultury fizycznej i turystyki;
19) pomoc samorządom wiejskim i organizacjom społecznym działających na terenie gminy w organizacji imprez kulturalnych i sportowo-rekreacyjnych;
20) prowadzenie spraw związanych z kulturą, kulturą fizyczną i turystyką oraz sportem wykonywanych przez gminę;
21) przyjmowanie zgłoszeń o zamiarze świadczenia usług hotelarskich w innych obiektach oraz weryfikacja zgłoszeń;
22) dokonywanie wpisów do ewidencji innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie;
23) wykonywanie czynności związanych z wykreśleniem obiektu z ewidencji innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie;
24) prowadzenie ewidencji oraz zaszeregowania pól biwakowych; 
25) odpłatne i nieodpłatne udostępnianie obiektów dla organizowania imprez sportowych i rekreacyjnych oraz dla potrzeb szkolenia zainteresowanym organizacjom i instytucjom;
26) organizowanie własnych i zleconych imprez w zakresie powszechnej kultury fizycznej i rekreacji oraz imprez o charakterze komercyjnym;
27) współdziałanie w przestrzennym zagospodarowaniu gminy w dziedzinie rekreacji ruchowej, sportu, turystyki i wypoczynku;
28) współpraca z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego w sferze zadań publicznych, w formach i na zasadach określonych w ustawie;
29) prowadzenie ewidencji organizacji pozarządowych występujących na terenie Gminy;
30) opracowywanie projektu programu współpracy z organizacjami pozarządowymi;
31) przeprowadzanie konsultacji programu współpracy;
32) sporządzanie sprawozdań z realizacji programu;
33) organizacja otwartych konkursów ofert na wspieranie i realizację zadań publicznych;
34) prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań publicznych przez organizacje pozarządowe i podmioty prowadzące działalność pożytku publicznego.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Kozak Waldemar
Data wytworzenia informacji:
2024-01-29
Osoba wprowadzająca informację:
Kozak Waldemar
Dodano do BIP dnia:
2024-01-29