Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Czemiernikach

Logo - Urząd Miejski w Czemiernikach

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Stanowisko ds. księgowości budżetowej
Adres komórki

ul. Zamkowa 9, 21-306 Czemierniki

Telefon
833-068-255
Fax
833-068-258
Email


Komórka nadrzędna

Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Stanowisko ds. księgowości budżetowej
Okres obejmowania stanowiska:
od 2024-03-01
Godziny przyjęć i nr pokoju:

od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00

piętro, pokój nr 11

Obowiązki:

Do zadań stanowiska ds. księgowości budżetowej należy w szczególności:
1) prowadzenie ewidencji księgowej syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków budżetu;
2) prowadzenie ewidencji księgowej syntetycznej i analitycznej sum depozytowych oraz innych operacji pozabudżetowych;
3) prowadzenie sprawozdawczości budżetowej organu z zakresu dochodów;
4) sporządzanie rocznego sprawozdania opisowego z realizacji dochodów jednostki;
5) realizacja płatności wynikających z zawartych umów kredytowych i pożyczek zaciągniętych przez Gminę;
6) weryfikacja raportów kasowych dochodów budżetu gminy;
7) dekretacja rachunków i dokumentów księgowych;
8) realizacja przelewów wewnętrznych i zewnętrznych;
9) prowadzenie ewidencji księgowej środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, dokonywanie rocznych odpisów amortyzacyjnych;
10) opracowywanie danych i sprawozdań z zakresu gospodarki środkami trwałymi;
11) prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej i ilościowej rzeczowych składników majątkowych;
12) rozliczanie inwentaryzacji;
13) przygotowywanie dokumentów księgowych do zapłaty poprzez uzyskiwanie akceptacji od upoważnionych osób;
14) wystawianie faktur dotyczących należności budżetu gminy;
15) prowadzenie ewidencji VAT budżetu gminy;
16) miesięczne uzgadnianie dochodów w zakresie podatków, odpadów i gospodarki wodno-ściekowej;
17) miesięczne uzgadnianie dochodów budżetu gminy na podstawie informacji dodatkowej do sprawozdań GOPS.


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Stanowisko ds. księgowości budżetowej
Okres obejmowania stanowiska:
od 2021-07-20 do 2024-02-29
Godziny przyjęć i nr pokoju:

od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00,

piętro, pokój nr 11

Obowiązki:

Do zadań stanowiska ds. księgowości budżetowej należy w szczególności:
1) prowadzenie ewidencji księgowej syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków budżetu;
2) prowadzenie ewidencji księgowej syntetycznej i analitycznej sum depozytowych oraz innych operacji pozabudżetowych;
3) prowadzenie sprawozdawczości budżetowej organu z zakresu dochodów;
4) sporządzanie rocznego sprawozdania opisowego z realizacji dochodów jednostki;
5) realizacja płatności wynikających z zawartych umów kredytowych i pożyczek zaciągniętych przez Gminę;
6) weryfikacja raportów kasowych dochodów budżetu gminy;
7) dekretacja rachunków i dokumentów księgowych;
8) realizacja przelewów wewnętrznych i zewnętrznych;
9) prowadzenie ewidencji księgowej środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, dokonywanie rocznych odpisów amortyzacyjnych;
10) opracowywanie danych i sprawozdań z zakresu gospodarki środkami trwałymi;
11) prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej i ilościowej rzeczowych składników majątkowych;
12) rozliczanie inwentaryzacji;
13) przygotowywanie dokumentów księgowych do zapłaty poprzez uzyskiwanie akceptacji od upoważnionych osób;
14) wystawianie faktur dotyczących należności budżetu gminy;
15) prowadzenie ewidencji VAT budżetu gminy;
16) miesięczne uzgadnianie dochodów w zakresie podatków, odpadów i gospodarki wodno-ściekowej;
17) miesięczne uzgadnianie dochodów budżetu gminy na podstawie informacji dodatkowej do sprawozdań GOPS.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Kozak Waldemar
Data wytworzenia informacji:
2024-02-04
Osoba wprowadzająca informację:
Kozak Waldemar
Dodano do BIP dnia:
2021-08-12