Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Czemiernikach

Logo - Urząd Miejski w Czemiernikach

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Stanowisko ds. pozyskiwania środków zewnętrznych
Adres komórki

ul. Zamkowa 9, 21-306 Czemierniki

Telefon
833-068-252
Fax
833-068-258
Email


Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds. pozyskiwania środków zewnętrznych
Godziny przyjęć i nr pokoju:

od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00,

parter, pokój nr 7

Obowiązki:

Do zadań stanowiska ds. pozyskiwania środków zewnętrznych należy w szczególności:
1) pozyskiwanie źródeł finansowania zadań z funduszy Unii Europejskiej i innych źródeł zewnętrznych oraz przygotowanie niezbędnej dokumentacji;
2) terminowe rozliczanie inwestycji współfinansowanych ze środków funduszy Unii Europejskiej i innych źródeł zewnętrznych;
3) przygotowywanie wniosków o płatność, sprawozdań oraz bieżący monitoring i promocja realizowanych projektów;
4) przygotowywanie informacji o możliwościach pozyskiwania środków zewnętrznych przez Gminę, jednostki organizacyjne Gminy oraz mieszkańców;
5) wyszukiwanie i przedstawianie Burmistrzowi informacji o możliwościach dofinansowania projektów i zadań realizowanych na terenie gminy;
6) opracowanie wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie gminnych projektów o charakterze nieinwestycyjnym - projekty „miękkie”;
7) przygotowanie projektów aplikacyjnych gminnym jednostkom organizacyjnym i instytucjom kultury;
8) prowadzenie spraw w zakresie udzielania zamówień publicznych, niepodlegających ustawie Prawo zamówień publicznych;
9) zaopatrywanie Urzędu w niezbędny sprzęt, wyposażenie, materiały biurowe i kancelaryjne, druki i formularze;
10) prowadzenie spraw w zakresie zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej przez producentów rolnych, a w szczególności: przyjmowanie wniosków, wydawanie decyzji oraz przygotowywanie dowodów wypłat i sporządzanie sprawozdań w tym zakresie;
11) sporządzanie sprawozdań o udzielonej pomocy publicznej w rolnictwie lub rybołówstwie na podstawie ustawy o zwrocie podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej;
12) prowadzenie elektronicznego rejestru zawieranych umów oraz upublicznianie go w BIP;
13) wydawanie zaświadczeń w sprawach podatkowych;
14) przygotowywanie pisemnych informacji w zakresie stanu posiadania gospodarstwa rolnego;
15) obsługa interesantów w zakresie Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
16) wykonywanie czynności wskazanych w ustawie o Krajowym Rejestrze Sądowym;
17) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem, cofaniem i wygaszaniem zezwoleń na sprzedaż oraz sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych;
18) współpraca z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych;
19) sprawowanie nadzoru i kontroli w zakresie prawidłowego działania placówek handlowych i zakładów gastronomicznych;
20) prowadzenie spraw dotyczących ustalania czasu pracy placówek handlowych, usługowych i gastronomicznych;
21) prowadzenie spraw związanych z ulgą inwestycyjną.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Kozak Waldemar
Data wytworzenia informacji:
2021-08-12
Osoba wprowadzająca informację:
Kozak Waldemar
Dodano do BIP dnia:
2021-08-12