Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Czemiernikach

Logo - Urząd Miejski w Czemiernikach

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Stanowisko ds. inwestycji i zagospodarowania przestrzennego
Adres komórki

ul. Zamkowa 9, 21-306 Czemierniki

Telefon
833068249
Fax
833-068-258
Email


Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds. inwestycji i zagospodarowania przestrzennego
Godziny przyjęć i nr pokoju:

od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00,

parter, pokój nr 6

Obowiązki:

Do zadań stanowiska ds. inwestycji i zagospodarowania przestrzennego należy w szczególności:
1) przygotowywanie, koordynowanie i rozliczanie zadań inwestycyjnych i remontowych;
2) prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu inwestycji gminnych i prac remontowych, odpowiedzialność merytoryczna za realizowane prace i kompletność dokumentów, w zakresie określonym w obowiązujących przepisach;
3) określanie potrzeb remontowych obiektów stanowiących własność Gminy, a użytkowanych przez jednostki organizacyjne Gminy;
4) przygotowanie projektów umów z kontrahentami w zakresie inwestycji i remontów oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanej;
5) przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych do 30000 euro;
6) prowadzenie toku formalno-prawnego w zakresie opracowywania studium uwarunkowań
i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy;
7) prowadzenie toku formalno-prawnego w zakresie opracowywania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;
8) przygotowanie dokumentów poprzedzających wydanie decyzji o warunkach zabudowy
i zagospodarowania terenu oraz lokalizacji inwestycji celu publicznego;
9) wykonywanie zadań należących do Gminy z ustawy o transporcie drogowym;
10) wykonywanie zadań należących do Gminy z ustawy – Prawo przewozowe;
11) wnioskowanie w sprawie zaliczenia dróg do właściwej kategorii oraz zmiany tych klasyfikacji;
12) prowadzenie ewidencji dróg gminnych;
13) zapewnienie funkcjonowania urządzeń infrastruktury technicznej, nadzór nad ich eksploatacją (drogi, mosty, oświetlenie uliczne, przystanki) oraz dbałość o ich rozbudowę zgodnie
z zapotrzebowaniem społeczności gminnej;
14) podejmowanie stosownych działań w zakresie ochrony dóbr kultury;
15) współdziałanie z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w zakresie ochrony zabytków znajdujących się na terenie Gminy;
16) współpraca z podmiotami prowadzącymi prace projektowe i wykonawcze na rzecz Gminy;
17) opracowywanie wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie gminnych projektów o charakterze nie inwestycyjnym – projekty „miękkie”;
18) sporządzanie wypisów i wyrysów z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
19) wydawanie warunków przyłączenia nieruchomości do sieci wodociągowej, protokolarny techniczny odbiór wykonania przyłączy wodociągowych oraz przyjmowanie zgłoszeń awarii sieci wodociągowej i koordynacja ich usuwania;
20) obsługa Programu "Czyste Powietrze", w tym:
a) wsparcie Wnioskodawców w zakresie przygotowania wniosków o dofinansowanie, w tym pod kątem spełnienia wymagań określonych w Programie, z zachowaniem należytej staranności,
b) przekazywanie do WFOŚiGW wniosków o dofinansowanie,
c) pomoc Wnioskodawcom przy rozliczeniu przyznanego dofinansowania,
d) udzielanie informacji o Programie osobom zainteresowanym złożeniem wniosku o dofinansowanie,
e) wydruk i zapewnienie dostępności materiałów informacyjnych i promocyjnych o Programie,
f) organizacja spotkań informujących o zasadach Programu dla mieszkańców,
g) wizyty u mieszkańców, połączone z oceną obecnego źródła ciepła i potrzebą jego wymiany oraz wstępną analizą stanu budynku pod kątem termomodernizacji,
h) rozpowszechnianie informacji o możliwości uzyskania dotacji z Programu poprzez różne kanały dystrybucji, np. na stronie internetowej Gminy.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Kozak Waldemar
Data wytworzenia informacji:
2021-08-12
Osoba wprowadzająca informację:
Kozak Waldemar
Dodano do BIP dnia:
2021-08-12