Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Czemiernikach

Logo - Urząd Miejski w Czemiernikach

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Stanowisko ds. mienia komunalnego i gospodarki gruntami
Adres komórki

ul. Zamkowa 9, 21-306 Czemierniki

Telefon
833-068-248
Fax
833-068-258
Email


Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Stanowisko ds. mienia komunalnego i gospodarki gruntami
Okres obejmowania stanowiska:
od 2022-10-25
Godziny przyjęć i nr pokoju:

od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00

parter, pokój nr 6

Obowiązki:

Do zadań stanowiska ds. mienia komunalnego i gospodarki gruntami należy w szczególności:
1) prowadzenie spraw związanych ze zbywaniem, oddawaniem w użytkowanie wieczyste, użytkowanie, dzierżawę, najem, użyczenie i w trwały zarząd nieruchomości gminnych, organizowanie przetargów na sprzedaż, oddanie w użytkowanie wieczyste i dzierżawę nieruchomości gminnych;
2) prowadzenie spraw związanych z ustalaniem wartości nieruchomości gminnych, cen i opłat za korzystanie z nich, regulowanie w księgach wieczystych stanu prawnego nieruchomości gminnych;
3) prowadzenie spraw związanych z nabywaniem nieruchomości niezbędnych do realizacji zadań Gminy;
4) prowadzenie spraw z zakresu komunalizacji gruntów;
5) prowadzenie spraw związanych z zatwierdzeniem podziałów geodezyjnych;
6) nadawanie nazewnictwa i numerów porządkowych nieruchomości;
7) prowadzenie spraw z zakresu wykonywania prawa pierwokupu nieruchomości;
8) prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą lokali mieszkalnych i użytkowych na rzecz najemców;
9) prowadzenie czynności z zakresu usuwania drzew i krzewów;
10) prowadzenie spraw związanych z przeznaczeniem gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne;
11) uzgadnianie trasy przyłączy przejścia przez drogi sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, energetycznych i telekomunikacyjnych;
12) prowadzenie postępowania i przygotowania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego;
13) naliczanie opłat za zajęcie pasa drogowego;
14) prowadzenie spraw gospodarki mieszkaniowej, umowy najmu lokalu, czynsze;
15) prowadzenie spraw związanych z rozgraniczaniem nieruchomości;
16) wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu terenów w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego Gminy;
17) przygotowywanie umów dzierżawnych o przekazywaniu gospodarstw rolnych w zamian za emeryturę lub rentę rolniczą;
18) prowadzenie ewidencji gminnego zasobu nieruchomości;
19) nadzór nad osobami wykonującymi nieodpłatne prace społeczne skierowanymi przez Zespół Kuratorskiej Służby Sądowej.


(Pokaż pracowników archiwalnych)

Pracownicy archiwalni

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds. mienia komunalnego i gospodarki gruntami
Okres obejmowania stanowiska:
do 2022-10-21
Godziny przyjęć i nr pokoju:

od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00,

parter, pokój nr 6

Obowiązki:

Do zadań stanowiska ds. mienia komunalnego i gospodarki gruntami należy w szczególności:
1) prowadzenie spraw związanych ze zbywaniem, oddawaniem w użytkowanie wieczyste, użytkowanie, dzierżawę, najem, użyczenie i w trwały zarząd nieruchomości gminnych, organizowanie przetargów na sprzedaż, oddanie w użytkowanie wieczyste i dzierżawę nieruchomości gminnych;
2) prowadzenie spraw związanych z ustalaniem wartości nieruchomości gminnych, cen i opłat za korzystanie z nich, regulowanie w księgach wieczystych stanu prawnego nieruchomości gminnych;
3) prowadzenie spraw związanych z nabywaniem nieruchomości niezbędnych do realizacji zadań Gminy;
4) prowadzenie spraw z zakresu komunalizacji gruntów;
5) prowadzenie spraw związanych z zatwierdzeniem podziałów geodezyjnych;
6) nadawanie nazewnictwa i numerów porządkowych nieruchomości;
7) prowadzenie spraw z zakresu wykonywania prawa pierwokupu nieruchomości;
8) prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą lokali mieszkalnych i użytkowych na rzecz najemców;
9) prowadzenie czynności z zakresu usuwania drzew i krzewów;
10) prowadzenie spraw związanych z przeznaczeniem gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze  i nieleśne;
11) uzgadnianie trasy przyłączy przejścia przez drogi sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, energetycznych i telekomunikacyjnych;
12) prowadzenie postępowania i przygotowania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego;
13) naliczanie opłat za zajęcie pasa drogowego;
14) prowadzenie spraw gospodarki mieszkaniowej, umowy najmu lokalu, czynsze;
15) prowadzenie spraw związanych z rozgraniczaniem nieruchomości;
16) wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu terenów w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego Gminy;
17) przygotowywanie umów dzierżawnych o przekazywaniu gospodarstw rolnych w zamian za emeryturę lub rentę rolniczą;
18) prowadzenie ewidencji gminnego zasobu nieruchomości;
19) nadzór nad osobami wykonującymi nieodpłatne prace społeczne skierowanymi przez Zespół Kuratorskiej Służby Sądowej.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Kozak Waldemar
Data wytworzenia informacji:
2024-02-04
Osoba wprowadzająca informację:
Kozak Waldemar
Dodano do BIP dnia:
2021-08-12