Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Czemiernikach

Logo - Urząd Miejski w Czemiernikach
JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Stanowisko ds. rolnictwa, ochrony środowiska i zamówień publicznych
Kierownik
Adres komórki

ul. Zamkowa 9, 21-306 Czemierniki

Telefon
833-068-250
Fax
833-068-258
Email

Informacje dodatkowe

Kierownik referatu


Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds. rolnictwa, ochrony środowiska i zamówień publicznych
Godziny przyjęć i nr pokoju:

od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00

parter, pokój nr 6

Obowiązki:

Do zadań stanowiska ds. rolnictwa, ochrony środowiska i zamówień publicznych należy w szczególności:
1) prowadzenie spraw w zakresie udzielania zamówień publicznych;
2) opracowywanie rocznego programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobieganiu bezdomności zwierząt;
3) sporządzanie decyzji zezwalającej na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami oraz prowadzenia schronisk dla zwierząt;
4) wydawanie zezwoleń na prowadzenie hodowli i utrzymania psa rasy uznanej za agresywną;
5) współpraca ze schroniskiem dla zwierząt w zakresie zapewnienia opieki bezdomnym zwierzętom;
6) wprowadzenie procedury odebrania właścicielowi zwierzęcia rażąco zaniedbywanego i okrutnie traktowanego;
7) współpraca ze służbami weterynaryjnymi w zakresie profilaktyki weterynaryjnej oraz oznakowanie obszarów dotkniętych chorobą zakaźną;
8) uczestniczenie w procesie szacowania strat powstałych na skutek klęsk żywiołowych w rolnictwie;
9) wydawanie zezwoleń na uprawę maku i konopi oraz nadzór nad tymi uprawami;
10) uczestniczenie w organizowanych spisach rolnych;
11) interwencje w sprawie ochrony środowiska związane z przestrzeganiem przepisów ustaw: Prawo ochrony środowiska, Prawo wodne, o odpadach, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;
12) naliczanie opłat za gospodarcze korzystanie ze środowiska;
13) koordynowanie zapisów Programu ochrony środowiska;
14) sporządzanie opinii dla właściwych organów:
a) z programów gospodarki odpadami niebezpiecznymi,
b) w sprawie prowadzenia działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów;
15) koordynacja działań w zakresie unieszkodliwiania materiałów zawierających azbest;
16) nadzór nad urządzeniami melioracji będących własnością Gminy, bądź użytkowanych przez Gminę;
17) prowadzenie postępowań w przedmiocie wydawania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia;
18) wydawanie decyzji nakazującej posiadaczowi odpadów, usunięcia odpadów z miejsc nie przeznaczonych do ich składowania lub magazynowania;
19) prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych;
20) wydawanie decyzji nakazującej wykonanie obowiązku przyłączenia nieruchomości do istniejącej sieci kanalizacyjnej;
21) wydawanie warunków technicznych przyłączenia nieruchomości do sieci kanalizacyjnej;
22) wydawanie opinii w sprawie wydzierżawiania obwodów łowieckich;
23) nadzór nad gminną oczyszczalnią ścieków i siecią kanalizacyjną;
24) prowadzenie rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości znajdujących się na terenie gminy Czemierniki;
25) nadzorowanie prac gminnej oczyszczalni ścieków;
26) sprawy związane z utrzymaniem czystości i porządku na terenie gminy, w tym nadzór nad systemem gospodarki odpadami komunalnymi na terenie gminy;
27) nadzór nad pracą stacji uzdatniania wody i eksploatacją sieci wodociągowej oraz:
a) zlecanie badań wody, opłaty za usługi wodne,
b) sprawozdawczość związana ze stacją uzdatniania wody i siecią wodociągową,
c) przyjmowanie zgłoszeń awarii sieci wodociągowej i koordynacja ich usuwania,
d) zawieranie umów o zaopatrzenie w wodę.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Kozak Waldemar
Data wytworzenia informacji:
2021-08-12
Osoba wprowadzająca informację:
Kozak Waldemar
Dodano do BIP dnia:
2021-08-12