Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Czemiernikach

Logo - Urząd Miejski w Czemiernikach

Informacje o osobie

powrót

Szczegółowe dane osoby

Imię i nazwisko
Elżbieta Sochal-Węgrzyn
Telefon
833068256
Stanowiska
Stanowisko ds. księgowości budżetowej
Godziny przyjęć:

od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00,

piętro, pokój nr 11

Obowiązki:

Do zadań stanowiska ds. księgowości budżetowej należy w szczególności:
1) prowadzenie ewidencji księgowej syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków budżetu;
2) prowadzenie ewidencji księgowej syntetycznej i analitycznej sum depozytowych oraz innych operacji pozabudżetowych;
3) prowadzenie sprawozdawczości budżetowej organu z zakresu dochodów;
4) sporządzanie rocznego sprawozdania opisowego z realizacji dochodów jednostki;
5) realizacja płatności wynikających z zawartych umów kredytowych i pożyczek zaciągniętych przez Gminę;
6) weryfikacja raportów kasowych dochodów budżetu gminy;
7) dekretacja rachunków i dokumentów księgowych;
8) realizacja przelewów wewnętrznych i zewnętrznych;
9) prowadzenie ewidencji księgowej środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, dokonywanie rocznych odpisów amortyzacyjnych;
10) opracowywanie danych i sprawozdań z zakresu gospodarki środkami trwałymi;
11) prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej i ilościowej rzeczowych składników majątkowych;
12) rozliczanie inwentaryzacji;
13) przygotowywanie dokumentów księgowych do zapłaty poprzez uzyskiwanie akceptacji od upoważnionych osób;
14) wystawianie faktur dotyczących należności budżetu gminy;
15) prowadzenie ewidencji VAT budżetu gminy;
16) miesięczne uzgadnianie dochodów w zakresie podatków, odpadów i gospodarki wodno-ściekowej;
17) miesięczne uzgadnianie dochodów budżetu gminy na podstawie informacji dodatkowej do sprawozdań GOPS.

Stanowisko ds. księgowości i rozliczeń VAT
Godziny przyjęć:

Od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00

piętro, pokój nr 11

Obowiązki:

Do zadań stanowiska ds. księgowości i rozliczeń VAT należy w szczególności:
1) prowadzenie ewidencji księgowej syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków Urzędu Gminy jako jednostki budżetowej;
2) prowadzenie ewidencji księgowej realizowanych projektów;
3) prowadzenie ewidencji księgowej VAT;
4) prowadzenie ewidencji księgowej funduszu sołeckiego poszczególnymi sołectwami;
5) sporządzanie planów finansowych jednostki;
6) sporządzanie materiałów informacyjnych wpływających na zmiany planu wydatków budżetowych jednostki;
7) sporządzanie częściowych i kompleksowych analiz wydatków budżetu gminy;
8) sporządzanie informacji o wysokości wydatków sołectw;
9) sporządzanie informacji o wysokości wydatków z zakresu profilaktyki i przeciwdziałania alkoholizmowi;
10) sporządzanie wydruków ksiąg rachunkowych i zestawień obrotów i sald jednostki;
11) sporządzanie sprawozdań z realizacji wydatków na zadania własne, zlecone i wynikające z porozumień;
12) sporządzanie bilansu, rachunku zysków i strat, zmian funduszu jednostki;
13) sporządzanie rocznego sprawozdania opisowego z realizacji wydatków jednostki;
14) rozliczanie dotacji otrzymanych przez gminę na zadania zlecone;
15) weryfikacja należności i zobowiązań jednostki;
16) przygotowywanie dokumentów księgowych poprzez dekret operacji na wyciągach bankowych, fakturach i sporządzanie naliczeń;
17) opracowywanie materiałów planistycznych do projektu budżetu z zakresu wydatków;
18) rozliczanie inwestycji zrealizowanych – przyjęcie na środki trwałe;
19) uzgadnianie funduszu inwestycyjnego, obrotowego i zasadniczego jednostki;
20) miesięczne uzgadnianie należności wynikających z wystawionych faktur;
21) realizacja ustawy o funduszu sołeckim - sporządzanie informacji i sprawozdań do LUW;
22) sporządzanie zaangażowania wydatków roku bieżącego i okresów przyszłych wg zawartych umów i poniesionych wydatków oraz ich pozabilansowa ewidencja;
23) prowadzenie gwarancji ubezpieczeniowych i pozabilansowa ewidencja;
24) sporządzanie w obowiązujących terminach deklaracji VAT cząstkowej Urzędu Gminy;
25) sporządzanie w obowiązujących terminach deklaracji VAT zbiorczej;
26) sporządzanie w obowiązujących terminach jednolitego pliku kontrolnego i przesyłanie w formie elektronicznej do właściwego Urzędu Skarbowego;
27) prowadzenie ewidencji księgowej Gminnej Biblioteki Publicznej w Czemiernikach oraz sporządzanie sprawozdań finansowych w tym zakresie.

Email