Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Czemiernikach

Logo - Urząd Miejski w Czemiernikach

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Podinspektor ds. księgowości budżetowej

Symbol oferty
SE.2110.3.2018
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Czemierniki Zamkowa 9 21-306 Czemierniki
Data ogłoszenia
2018-09-12
Termin składania dokumentów
2018-09-24
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe II stopnia lub jednolite studia magisterskie w rozumieniu ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym na jednym z kierunków: ekonomia, finanse i rachunkowość, zarządzanie oraz co najmniej 3 letni staż pracy

lub

wykształcenie wyższe i studia podyplomowe na jednym z kierunków: ekonomia, finanse i rachunkowość lub kierunku pokrewnym oraz co najmniej 3 letni staż pracy w księgowości lub stanowisku pokrewnym;

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe II stopnia lub jednolite studia magisterskie w rozumieniu ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym na jednym z kierunków: ekonomia, finanse i rachunkowość, zarządzanie oraz co najmniej 3 letni staż pracy
lub
wykształcenie wyższe i studia podyplomowe na jednym z kierunków: ekonomia, finanse i rachunkowość lub kierunku pokrewnym oraz co najmniej 3 letni staż pracy w księgowości lub stanowisku pokrewnym;
2) posiadanie obywatelstwa polskiego;
3) pełna zdolność do czynności prawnych;
4) korzystanie z pełni praw publicznych;
5) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
7) nieposzlakowana opinia;
8) znajomość ustawy o finansach publicznych;
9) znajomość ustawy o rachunkowości;
10) znajomość ustawy o podatku od towarów i usług (VAT);
11) umiejętność obsługi komputera w zakresie: pakiet biurowy LibreOffice, poczta elektroniczna, Internet.

II. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym;
2) znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
3) znajomość podstaw Kodeksu postępowania administracyjnego;
4) odporność na stres.

Zakres obowiązków

III.    Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków budżetu;
2) prowadzenie ewidencji księgowej syntetycznej i analitycznej sum depozytowych;
3) prowadzenie sprawozdawczości budżetowej organu z zakresu dochodów budżetu;
4) wystawianie faktur na należności budżetowe gminy wynikające z zawartych umów i porozumień;
5) opracowanie materiałów planistycznych do projektu budżetu z zakresu dochodów budżetu – przygotowywanie zmian w budżecie gminy w zakresie dochodów;
6) realizacja płatności wynikających z zawartych umów kredytowych i pożyczek zaciągniętych przez Gminę;
7) dekretacja faktur i dokumentów księgowych;
8) realizacja przelewów wewnętrznych i zewnętrznych z zastosowaniem mechanizmów podzielonej płatności;
9) prowadzenie spraw związanych z przyznaniem dodatków mieszkaniowych;
10) prowadzenie spraw z zakresu podatku od towarów i usług VAT.

Wymagane dokumenty

VI. Wymagane dokumenty:
niezbędne:
1) list motywacyjny;
2) życiorys zawodowy (CV);
List motywacyjny i życiorys zawodowy (CV) należy opatrzyć własnoręcznymi podpisami oraz numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem, a także klauzulą o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszych dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Gminy Czemierniki, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w  sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”;

3) kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie;
4) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;
5) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
6) oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
8) oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną;
9) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących posiadany staż pracy.
Zaświadczenie o zatrudnieniu dokumentuje wyłącznie bieżący okres zatrudnienia tj. niezakończony stosunek pracy oraz okresy zatrudnienia występujące przed wejściem w życie przepisów nakazujących wydawanie świadectw pracy.
Wszystkie dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

Warunki pracy

IV. Warunki pracy na stanowisku:
1) praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym, obsługa programów księgowych oraz do sprawozdawczości budżetowej;
2) praca w budynku Urzędu Gminy ul. Zamkowa 9, 21-306 Czemierniki (piętro);
3) praca w godzinach: 8:00-16:00;
4) bezpośredni kontakt z klientami.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

V. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W sierpniu 2018 r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Czemierniki, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

I.             Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W sierpniu 2018 r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Czemierniki, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Czemierniki albo przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Czemierniki ul. Zamkowa 9, 21-306 Czemierniki, w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej czytelnym imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem:

„Dotyczy naboru na stanowisko pracy ds. księgowości budżetowej Urzędu Gminy Czemierniki” w terminie do 24 września 2018 r. do godz. 1530 (włącznie).

Uwagi

Dokumenty aplikacyjne, które zostaną złożone w innej formie niż zamknięta koperta albo wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie o terminie i miejscu naboru. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (ugczemierniki.bip.lubelskie.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Czemierniki przez okres co najmniej 3 miesięcy.

         W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony (6 miesięcy). W czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika. Przewiduje się zawarcie kolejnej umowy na czas określony lub na czas nieokreślony bez przeprowadzania kolejnego naboru. W pozostałych przypadkach umowę o pracę zawiera się na czas określony (6 miesięcy). Przewiduje się zawarcie kolejnej umowy na czas określony lub na czas nieokreślony bez przeprowadzania kolejnego naboru.

         Wynagrodzenie zasadnicze zgodne z Zarządzeniem Nr 7/2018 Wójta Gminy Czemierniki z dnia 23 lutego 2018 r. w sprawie ustalenia Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Czemierniki.


Wybrany kandydat
Chudek Aleksandra zam. Amelin

Uzasadnienie wyboru
Pani Aleksandra Chudek spełniła wszystkie wymogi formalne zawarte w ogłoszeniu o naborze, uzyskała wysoką ocenę w trakcie testu i rozmowy kwalifikacyjnej, dotyczących wiedzy merytorycznej, niezbędnej do pracy na stanowisku podinspektora ds. księgowości budżetowej Urzędu Gminy Czemierniki.
Stepaniuk Joanna zam. Bełcząc

Meksuła Anna zam. Okalew

Chudek Aleksandra zam. Amelin

Arbaczewska Renata zam. Wygnanów

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Waldemar Kozak
Dodano do BIP dnia 12-09-2018 13:54:55