Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Czemiernikach

Logo - Urząd Miejski w Czemiernikach

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

podinspektor ds. mienia komunalnego i gospodarki gruntami

Symbol oferty
SE.2110.1.2022
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Czemierniki Zamkowa 9 21-306 Czemierniki
Data ogłoszenia
2022-07-15
Termin składania dokumentów
2022-08-01
Wymagane wykształcenie

wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem
  • wykształcenie: wyższe;
  • posiadanie obywatelstwa polskiego;
  • pełna zdolność do czynności prawnych;
  • korzystanie z pełni praw publicznych;
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
  • nieposzlakowana opinia;
  • znajomość ustawy o samorządzie gminnym;
  • znajomość ustawy o pracownikach samorządowych;
  • znajomość ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego;
  • znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami;
  • znajomość ustawy o ochronie przyrody;
  • znajomość ustawy o drogach publicznych;
  • znajomość ustawy – Prawo geodezyjne i kartograficzne;
  • umiejętność obsługi komputera w zakresie: pakiet biurowy OpenOffice/LibreOffice, poczta elektroniczna,
Zakres obowiązków
  • prowadzenie spraw związanych ze zbywaniem, oddawaniem w użytkowanie wieczyste, użytkowanie, dzierżawę, najem, użyczenie i w trwały zarząd nieruchomości gminnych, organizowanie przetargów na sprzedaż, oddanie w użytkowanie wieczyste i dzierżawę nieruchomości gminnych;
  • prowadzenie spraw związanych z ustalaniem wartości nieruchomości gminnych cen i opłat za korzystanie z nich, regulowanie w księgach wieczystych stanu prawnego nieruchomości gminnych;
  • prowadzenie spraw związanych z nabywaniem nieruchomości niezbędnych do realizacji zadań Gminy;
  • prowadzenie spraw z zakresu komunalizacji gruntów;
  • prowadzenie spraw związanych z zatwierdzeniem podziałów geodezyjnych;
  • nadawanie nazewnictwa i numerów porządkowych nieruchomości;
  • prowadzenie spraw z zakresu wykonywania prawa pierwokupu nieruchomości;
  • prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą lokali mieszkalnych i użytkowych na rzecz najemców;
  • prowadzenie czynności z zakresu usuwania drzew i krzewów;
  • prowadzenie spraw związanych z przeznaczeniem gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne;
  • uzgadnianie trasy przyłączy przejścia przez drogi sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, energetycznych i telekomunikacyjnych;
  • prowadzenie postępowania i przygotowania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego;
  • naliczanie opłat za zajęcie pasa drogowego;
  • prowadzenie spraw gospodarki mieszkaniowej , umowy najmu lokalu, czynsze;
  • prowadzenie spraw związanych z rozgraniczaniem nieruchomości;
  • wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu terenów w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego Gminy;
  • przygotowywanie umów dzierżawnych o przekazywaniu gospodarstw rolnych w zamian za emeryturę lub rentę rolniczą;
  • prowadzenie ewidencji gminnego zasobu nieruchomości ;
  • nadzór nad osobami wykonującymi nieodpłatne prace społeczne skierowanymi przez Zespół Kuratorskiej Służby Sądowej.
Wymagane dokumenty

Niezbędne:

  • życiorys zawodowy (CV) - opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem;
  • list motywacyjny - opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e- mailem;
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie  kandydata     o   braku    skazania   prawomocnym    wyrokiem   sądu    za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych.

Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.

Wzory oświadczeń są do pobrania na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy Czemierniki w wersji papierowej w Sekretariacie Urzędu lub ze strony BIP: https://ugczemierniki.bip.lubelskie.pl

Dodatkowe:
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności tj. certyfikaty, zaświadczenia o ukończonych kursach i szkoleniach, referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takie posiada).

Warunki pracy

Warunki pracy na stanowisku:

  • praca w budynku Urzędu Gminy Czemierniki: ul. Zamkowa 9, 21-306 Czemierniki,
  • praca w godzinach: 8:00 – 16:00,
  • praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym,
  • praca w zespole,
  • codzienny kontakt telefoniczny,
  • bezpośredni kontakt z interesantami.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W czerwcu 2022 roku (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Czemierniki, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Gminy Czemierniki lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres:

Urząd Gminy Czemierniki 
ul. Zamkowa 9, 
21-306 Czemierniki

w zamkniętej kopercie A4 z podanym imieniem, nazwiskiem kandydata oraz z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko: podinspektor ds. mienia komunalnego i gospodarki gruntami.”

Dokumenty aplikacyjne uważa się za  dostarczone w terminie, jeżeli  wpłynęły  na ww. adres w terminie do dnia 01 sierpnia 2022 r. do godz. 12.00.

Dokumenty aplikacyjne, które zostaną złożone w innej formie niż zamknięta koperta lub
 wpłyną do Urzędu Gminy Czemierniki po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.


Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o terminie i miejscu naboru.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej https://ugczemierniki.bip.lubelskie.pl  oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Czemierniki ul. Zamkowa 9, 21-306 Czemierniki.

Uwagi

W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony (6 miesięcy). W czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika. Przewiduje się zawarcie kolejnej umowy na czas określony lub czas nieokreślony bez przeprowadzania kolejnego naboru.

W pozostałych przypadkach umowę o pracę zawiera się na czas określony (6 miesięcy). Przewiduje się zawarcie kolejnej umowy na czas określony lub czas nieokreślony bez przeprowadzania kolejnego naboru.

Klauzula informacyjna
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE. L. z 2016 r. Nr 119, s. 1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych jest Gmina Czemierniki reprezentowana przez Wójta Gminy (Czemierniki ul. Zamkowa 9, 21-306 Czemierniki, tel. 833513003).
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu e - mail: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie pod adres Administratora.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w związku z przeprowadzaniem naboru na stanowisko urzędnicze.
4. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. g) RODO. Przepisy szczególne zostały zawarte w:
- ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530;
- ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320).
Przetwarzanie danych jest wymogiem ustawowym, jak również umownym. Osoby, których dane dotyczą są zobowiązane do ich podania. Nieprzekazanie danych skutkować będzie niemożnością przystąpienia do naboru na wolne stanowisko urzędnicze.
Inne dane osobowe, aniżeli określone w zakresie wskazanym w przepisach prawa, będą przetwarzane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).
5. Dane osobowe będą ujawniane osobom działającym z upoważnienia administratora, mającym dostęp do danych osobowych i przetwarzającym je wyłącznie na polecenie administratora, chyba że wymaga tego prawo UE lub prawo państwa członkowskiego. 
Informacja o wyniku naboru jest ujawniana odbiorcom strony podmiotowej w Biuletynie Informacji Publicznej, a także upowszechniana przez umieszczenie na tablicy informacyjnej, a tym samym dane osobowe będą ujawniane osobom, które zapoznały się z treścią ww. informacji. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną, stąd dane osobowe kandydatów mogą być ujawniane osobom i podmiotom wnioskującym o dostęp do informacji publicznej. 
6. Dane osobowe pięciu najlepszych kandydatów będą przetwarzane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru. Dane pozostałych kandydatów będą przetwarzane do zakończenia procesu naboru na wolne stanowisko urzędnicze. W przypadku zaskarżenia do sądu administracyjnego czynności dokonywanych w trakcie naboru na wolne stanowisko urzędnicze – dane będą przetwarzane do momentu prawomocnego zakończenia postępowania.
7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
a) prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii;
b) sprostowania nieprawidłowych danych;
c) żądania usunięcia danych, o ile znajdzie zastosowanie jedna z przesłanek z art. 17 ust. 1 RODO;
d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych.
8. Ma Pan/Pani prawo złożenia skargi na niezgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa.


Wybrany kandydat
Kocyła Małgorzata
Uwagi
zam. Czemierniki

Uzasadnienie wyboru
Kandydatka na ww. stanowisko spełnia wszystkie wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze. Posiada dużą wiedzę z zakresu znajomości: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o ochronie przyrody, ustawy o drogach publicznych, ustawy – Prawo geodezyjne i kartograficzne.
Kocyła Małgorzata
Uwagi
zam. Czemierniki

Rogala Barbara
Uwagi
zam. Wygnanów

Maciorowska Agnieszka
Uwagi
zam. Czemierniki

Baryła-Paśnik Małgorzata
Uwagi
zam. Bełcząc

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Waldemar Kozak
Dodano do BIP dnia 15-07-2022 08:35:53