Obsada i kontakt
Imię i Nazwisko | Stanowisko | Kadencja | Okres | Kolejność | Zdjecie | Dane |
---|---|---|---|---|---|---|
Krystyna Maria Dobrowolska | Wójt Gminy Czemierniki | 521 | 3 |
Imię i nazwisko
Stanowisko
Wójt Gminy Czemierniki
Godziny przyjęć i numer pokoju
od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00 parter, pokój nr 1 |
||
Kazimierz Włodzimierz Sobieszek | Wójt Gminy Czemierniki - do dnia 16.04.2014 r. | 309 | 4 |
Imię i nazwisko
Stanowisko
Wójt Gminy Czemierniki - do dnia 16.04.2014 r.
|
||
Kazimierz Włodzimierz Sobieszek | Wójt Gminy Czemierniki | 308 | 5 |
Imię i nazwisko
Stanowisko
Wójt Gminy Czemierniki
|
||
Kazimierz Włodzimierz Sobieszek | Wójt Gminy Czemierniki | 307 | 6 |
Imię i nazwisko
Stanowisko
Wójt Gminy Czemierniki
|
||
Arkadiusz Tadeusz Filipek | Burmistrz Miasta Czemierniki | 866 | 7 |
Imię i nazwisko
Stanowisko
Burmistrz Miasta Czemierniki
Telefon
833068241
Adres email
Godziny przyjęć i numer pokoju
od poniedziałku do piątku w godz. od. 8.00 do 16.00, parter, pokój nr 1
Obowiązki
Do zakresu zadań i kompetencji Burmistrza Miasta Czemierniki należy w szczególności: |
||
Arkadiusz Tadeusz Filipek | Burmistrz Miasta Czemierniki | 1054 | 8 |
Imię i nazwisko
Stanowisko
Burmistrz Miasta Czemierniki
Telefon
833068241
Adres email
Godziny przyjęć i numer pokoju
Od poniedziałku do piątki w godzinach od 8 do 16, parter, pokój Nr 1. W sprawach skarg, wniosków i petycji w każdy czwartek w godz. od 7.30 do 11.00.
Obowiązki
Do zakresu zadań i kompetencji Burmistrza Miasta Czemierniki należy w szczególności: 1) reprezentowanie Gminy na zewnątrz; 2) prowadzenie bieżących spraw Gminy; 3) przygotowywanie projektów uchwał Rady; 4) wykonywanie uchwał Rady i zadań gminy określonych przepisami prawa; 5) przedkładanie uchwał i zarządzeń organom nadzoru oraz podawanie ich do wiadomości publicznej; 6) określanie sposobu wykonywania uchwał; 7) opracowywanie programów rozwoju; 8) gospodarowanie mieniem komunalnym; 9) składanie jednoosobowo oświadczeń woli w imieniu gminy w zakresie zarządu mieniem; 10) wykonywanie budżetu; 11) wydawanie zarządzeń; 12) wydawanie przepisów porządkowych w formie zarządzeń; 13) wydawanie decyzji w sprawach indywidualnych z zakresu administracji publicznej; 14) wydawanie upoważnień pracownikom Urzędu do wydawania w imieniu Burmistrza decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej; 15) wydawanie upoważnień pracownikom Urzędu do dokonywania określonych czynności prawnych wynikających z zakresu czynności lub wykonywanych zadań; 16) zatrudnianie i zwalnianie kierowników gminnych jednostek organizacyjnych; 17) wykonywanie uprawnień kierownika urzędu, w tym kompetencji zwierzchnika służbowego wobec pracowników Urzędu; 18) podejmowanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy i wyznaczanie innych osób do podejmowania tych czynności; 19) wykonywanie zadań Szefa Obrony Cywilnej Gminy; 20) organizowanie akcji ratowniczych w przypadku klęsk żywiołowych i katastrof; 21) zapewnienie przestrzegania prawa przez wszystkie komórki organizacyjne Urzędu; 22) koordynowanie działalności komórek organizacyjnych Urzędu oraz organizowanie ich współpracy; 23) udzielanie odpowiedzi na interpelacje, zapytania i wnioski radnych, o ile Statut Gminy nie stanowi inaczej; 24) przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy; 25) przyjmowanie oświadczeń o stanie majątkowym od sekretarza i skarbnika, kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, osób zarządzających i członków organu zarządzającego gminnymi osobami prawnymi oraz pracowników samorządowych upoważnionych przez Burmistrza do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych a także przyjmowanie oświadczeń o prowadzeniu działalności gospodarczej przez pracowników Urzędu; 26) przyjmowanie i rozpatrywanie skarg, wniosków i petycji; 27) wykonywanie innych zadań zastrzeżonych dla Burmistrza przez przepisy prawa. |