Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Czemiernikach

Logo - Urząd Miejski w Czemiernikach

Informacje o osobie

powrót

Szczegółowe dane osoby

Imię i nazwisko
Arkadiusz Tadeusz Filipek
Telefon
833-068-241
Stanowiska
kadencja 8 [2018-2024]
Wójt Gminy Czemierniki
Godziny przyjęć:

od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00, parter, pokój nr 1

Obowiązki:

1) reprezentowanie Gminy na zewnątrz;
2) prowadzenie bieżących spraw Gminy;
3) przygotowywanie projektów uchwał Rady;
4) wykonywanie uchwał Rady Gminy i zadań gminy określonych przepisami prawa;
5) przedkładanie uchwał i zarządzeń organom nadzoru oraz podawanie ich do wiadomości publicznej;
6) określanie sposobu wykonywania uchwał;
7) opracowywanie programów rozwoju;
8) gospodarowanie mieniem komunalnym;
9) składanie jednoosobowo oświadczeń woli w imieniu gminy w zakresie zarządu mieniem;
10) wykonywanie budżetu;
11) wydawanie zarządzeń;
12) wydawanie przepisów porządkowych w formie zarządzeń;
13) wydawanie decyzji w sprawach indywidualnych z zakresu administracji publicznej,
14) wydawanie upoważnień pracownikom Urzędu do wydawania w imieniu Wójta decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej,
15) wydawanie upoważnień pracownikom Urzędu do dokonywania określonych czynności prawnych wynikających z zakresu czynności lub wykonywanych zadań,
16) zatrudnianie i zwalnianie kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
17) wykonywanie uprawnień kierownika urzędu, w tym kompetencji zwierzchnika służbowego wobec pracowników Urzędu;
18) podejmowanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy i wyznaczanie innych osób do podejmowania tych czynności;
19) wykonywanie zadań Szefa Obrony Cywilnej Gminy;
20) organizowanie akcji ratowniczych w przypadku klęsk żywiołowych i katastrof;
21) zapewnienie przestrzegania prawa przez wszystkie komórki organizacyjne Urzędu;
22) koordynowanie działalności komórek organizacyjnych Urzędu oraz organizowanie ich współpracy;
23) udzielanie odpowiedzi na interpelacje, zapytania i wnioski radnych, o ile Statut Gminy nie stanowi inaczej;
24) przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy;
25) przyjmowanie oświadczeń o stanie majątkowym od sekretarza i skarbnika, kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, osób zarządzających i członków organu zarządzającego gminnymi osobami
prawnymi oraz pracowników samorządowych upoważnionych przez Wójta do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych a także przyjmowanie oświadczeń o prowadzeniu działalności gospodarczej
przez pracowników Urzędu;
26) przyjmowanie i rozpatrywanie skarg, wniosków i petycji;
27) wykonywanie innych zadań zastrzeżonych dla Wójta przez przepisy prawa.

kadencja 8 [2018-2024]
Burmistrz Miasta Czemierniki
Godziny przyjęć:

od poniedziałku do piątku w godz. od. 8.00 do 16.00,

parter, pokój nr 1

Email
Oświadczenia majątkowe
Oświadczenie za rok 2022
Stanowisko: Wójt Gminy Czemierniki
Opis: Oświadczenie majątkowe za rok 2022
Oświadczenie za rok 2021
Stanowisko: Wójt Gminy Czemierniki
Opis: Oświadczenie majątkowe za rok 2021.
Oświadczenie za rok 2020
Stanowisko: Wójt Gminy Czemierniki
Opis: Oświadczenie majątkowe za rok 2020
Oświadczenie za rok 2019
Stanowisko: Wójt Gminy Czemierniki
Opis: Oświadczenie majątkowe za rok 2019
Oświadczenie za rok 2018
Stanowisko: Wójt Gminy
Opis: Oświadczenie - rozpoczęcie kadencji 2018-2023
Oświadczenie za rok 2018
Stanowisko: Radny Rady Gminy
Opis: Oświadczenie składane na zakończenie kadencji 2014-2018
Oświadczenie za rok 2018
Stanowisko: Wójt Gminy Czemierniki
Opis: Oświadczenie majątkowe za rok 2018
Oświadczenie
Stanowisko: Burmistrz Miasta Czemierniki
Opis: Oświadczenie majątkowe składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2018-2024