Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Czemiernikach

Logo - Urząd Miejski w Czemiernikach

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Podinspektor ds. księgowości budżetowej

Symbol oferty
SE.2110.1.2021
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Czemierniki Zamkowa 9 21-306 Czemierniki
Data ogłoszenia
2021-05-19
Termin składania dokumentów
2021-06-01
Wymagane wykształcenie

- wykształcenie wyższe magisterskie kierunek: ekonomia, finanse, rachunkowość, księgowość lub pokrewny, związany z rachunkowością lub finansami publicznymi,

lub

- wykształcenie wyższe i studia podyplomowe na jednym z kierunków: ekonomia, finanse, rachunkowość, księgowość lub pokrewny, związany z rachunkowością lub finansami publicznymi

Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. staż pracy co najmniej 5 lat, w tym 3 lata pracy w księgowości;
  2. posiadanie obywatelstwa polskiego;
  3. pełna zdolność do czynności prawnych;
  4. korzystanie z pełni praw publicznych;
  5. brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
  7. nieposzlakowana opinia;
  8. znajomość ustawy o finansach publicznych;
  9. znajomość ustawy o rachunkowości;
  10. znajomość ustawy o podatku od towarów i usług (VAT);
  11. umiejętność obsługi komputera w zakresie: pakiet biurowy OpenOffice, poczta elektroniczna, Internet.
Zakres obowiązków

1) prowadzenie ewidencji księgowej syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków budżetu gminy;
2) prowadzenie ewidencji księgowej realizowanych projektów;
3) prowadzenie ewidencji księgowej VAT Urzędu Gminy i VAT centralizacja;
5) prowadzenie ewidencji księgowej funduszu sołeckiego poszczególnymi sołectwami;
6) prowadzenie ewidencji rzeczowych składników majątkowych ilościowo-wartościowo i ilościowych;
7) sporządzanie planów finansowych jednostki;
8) sporządzanie materiałów informacyjnych wpływających na zmiany planu wydatków budżetowych jednostki;
9) sporządzanie częściowych i kompleksowych analiz wydatków budżetu gminy;
10) sporządzanie informacji o wysokości wydatków sołectw;
11) sporządzanie informacji o wysokości wydatków z zakresu profilaktyki przeciwdziałanie alkoholizmowi;
12) sporządzanie wydruków ksiąg rachunkowych i zestawienia obrotów i sald jednostki;
13) sporządzanie sprawozdań z realizacji wydatków zadań własnych, zleconych i porozumień, sporządzanie bilansu, rachunku zysków i strat, zmian funduszu jednostki;
14) sporządzanie sprawozdania opisowego półrocznego i rocznego z realizacji wydatków jednostki;
15) rozlicznie dotacji otrzymanych przez gminę za zadania zlecone;
16) rozliczanie inwentaryzacji;
17) weryfikacja składek na ubezpieczenia społeczne, składek na FZ, składek na FP i PFRON;
18) weryfikacja podatku dochodowego od osób fizycznych i podatku VAT;
19) weryfikacja zobowiązań poszczególnymi kontrahentami i należnościami;
20) przygotowywanie dokumentów księgowych poprzez dekret operacji na wyciągach bankowych, fakturach i sporządzanie naliczeń;
21) sporządzanie i akceptowanie przelewów bankowych;
22) przygotowywanie dokumentów księgowych do zapłaty poprzez sprawdzenie i akceptację pod względem formalno-rachunkowym, uzyskiwanie akceptacji od upoważnionych osób pod względem merytorycznym;
23) opracowywanie materiałów planistycznych do projektu budżetu z zakresu wydatków;
24) rozlicznie inwestycji zrealizowanych – przejęcie na środki trwałe;
25) uzgadnianie funduszu inwestycyjnego, obrotowego i zasadniczego jednostki;
26) realizacja ustawy o funduszu sołeckim - sporządzanie informacji i sprawozdań;
27) sporządzanie zaangażowania wydatków roku bieżącego i okresów przyszłych wg zawartych umów i poniesionych wydatków i pozabilansowa ewidencja;
28) prowadzenie gwarancji ubezpieczeniowych i pozabilansowa ewidencja;
29) prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem grupowym pracowników i obsługa w zakresie wypłaconych świadczeń.

Wymagane dokumenty

1) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem;
2) życiorys zawodowy (CV) – opatrzony własnoręcznym podpisem lub telefonem kontaktowym lub e-mailem;
3) kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie;
4) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;
5) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
6) oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
8) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;
9) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących posiadany staż pracy.

Zaświadczenie o zatrudnieniu dokumentuje wyłącznie bieżący okres zatrudnienia tj. niezakończony stosunek pracy oraz okresy zatrudnienia występujące przed wejściem w życie przepisów nakazujących wydawanie świadectw pracy.

Wszystkie dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

Warunki pracy

1) zatrudnienie od 6 lipca 2021 r.;
2) praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym, obsługa programów księgowych oraz do sprawozdawczości budżetowej;
3) praca w budynku Urzędu Gminy ul. Zamkowa 9, 21-306 Czemierniki (piętro);
4) praca w zespole;
5) praca w godzinach: 8:00-16:00.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W kwietniu 2021 r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Czemierniki, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Czemierniki (parter, pokój nr 2) albo przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Czemierniki ul. Zamkowa 9, 21-306 Czemierniki, w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej czytelnym imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem:

„Dotyczy naboru na stanowisko pracy ds. księgowości budżetowej Urzędu Gminy Czemierniki” w terminie do 01 czerwca 2021 r. do godz. 1200 (włącznie).

Dokumenty aplikacyjne, które zostaną złożone w innej formie niż zamknięta koperta albo wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie o terminie i miejscu naboru. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu

Informacji Publicznej (ugczemierniki.bip.lubelskie.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Czemierniki przez okres co najmniej 3 miesięcy.

Uwagi

Klauzula informacyjna
1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Czemierniki reprezentowana przez Wójta Gminy (Czemierniki ul. Zamkowa 9, 21-306 Czemierniki, tel. 83 3513003).
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych p. Ireneuszem Grzyb pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji na stanowisko ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Gminy Czemierniki.
4. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych.
5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. a) ww. Rozporządzenia.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty, które na podstawie zawartych umów przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora.
7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- żądania dostępu do danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 
00-193 Warszawa.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, przy czym konsekwencją niepodania danych osobowych jest wykluczenie z procesu rekrutacji.
Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pani/Pan decyzjom, które opierają się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych.


Karczmarz Emilia
Uwagi
zam. Bełcząc

Gąsior Aneta
Uwagi
zam. Radzyń Podlaski

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Waldemar Kozak
Dodano do BIP dnia 19-05-2021 12:32:40